Alasan kenapa Vivo V21 Dilancarkan Kemudian


Vivo hanya akan melancarkan versi 4G V21 di pasaran setelah melancarkan versi 5G terlebih dahulu. Apa sebabnya Vivo membentangkan versi Vivo V21 4G nanti?

Vivo tidak sabar untuk melancarkan telefon bimbit dengan ciri-ciri inovatif terlebih dahulu di pasaran, oleh itu V21 5G dilancarkan lebih awal, diikuti dengan versi 4G.


Kami ingin menghadirkan ciri-ciri inovatif lebih awal iaitu Vivo V21 5G adalah telefon pintar 5G pertama dalam siri Vivo V


Dan kami ingin menyampaikan ini dengan cepat kepada orang sehingga mereka dapat mulai menggunakannya ketika kami meningkatkan perisian kami


Kehadiran Vivo V21 akan mensasarkan orang yang mungkin belum memerlukan fitur 5G. Lebih-lebih lagi, rangkaian 5G komersial pada masa ini masih terhad di beberapa kawasan.


Perbezaan antara kedua-dua telefon tidak terhad hanya pada rangkaian yang disokong, tetapi juga spesifikasi dan ciri lain. Katanya, perbezaan spesifikasi itu diharapkan dapat memenuhi pelbagai keperluan pengguna .


V21 5G mempunyai ciri OIS untuk kamera depan dan belakang, sementara V21 tidak. Oleh itu pengguna yang tidak memerlukan ciri OIS boleh memilih V21.


Jadi di sini kami ingin memberitahu anda bahawa kami sebenarnya telah melihat di pasar ini bahawa ada orang yang menginginkan telefon pintar dengan ciri yang mencukupi seperti Vivo V21 yang menawarkan 44 MP Eye Autofokus, maka kami mengemas kini selfie super malam tanpa memerlukan OIS atau 5G.


Perbezaan lain ialah chipset yang digunakan. Vivo V21 5G membawa Dimensity 800U, sementara V21 menggunakan Snapdragon 720G.


Kehadiran dua varian Vivo V21 di Indonesia dapat membebaskan pengguna untuk memilih telefon mengikut keperluan dan kemampuan poket mereka. Vivo V21 sendiri dirancang untuk diperkenalkan di negara ini pada 22 Jun.


Nanti, Vivo V21 juga akan hadir dengan harga yang lebih baik, yang lebih efisien untuk pengguna sehingga mereka dapat memilih nanti

Previous Post Next Post

Contact Form