Gun Skins AN94 dan Thompson Hadir dalam Weapon Royale terbaru Free Fire

 


Weapon Royale adalah salah satu Luck Royale dalam permainan yang dipersembahkan oleh Free Fire. Di Weapon Royale, pemain boleh mendapatkan pelbagai Skin Gun Gun Percuma yang tersedia.

The Skin Skins yang dibawa di Weapon Royale selalu berubah dari semasa ke semasa. Termasuk 2 Gun Skins di Free Fire telah berlabuh dan menjadi Gun Skin terbaru di Weapon Royale.


Dua Gun Skins adalah AN94 Ruby Bride dan Thompson Scarlet Groom. Di kedua Gun Skins, pemain akan menemui motif bunga walaupun kedua Gun Skins ini mempunyai warna yang berbeza antara satu sama lain.


AN94 Ruby Bride mempunyai penampilan yang dikuasai oleh bunga merah. Sementara itu, Thompson Scarlet Groom dibalut dengan bunga kuning keemasan di pelbagai sisi.


Pemain sudah boleh mendapatkan dua Gun Skins ini di Weapon Royale terbaru dari Free Fire yang telah dikeluarkan sejak 16 Jun 2021. Untuk dapat memilikinya, pemain akan diberi beberapa pilihan.


Pemain boleh berputar dengan Senjata Royale terbaru menggunakan Berlian dengan harga 50 Berlian untuk satu Putaran dan 500 Berlian untuk sebelas Putaran.


Sementara itu, pemain juga boleh menggunakan Diamond Royale Voucher mereka dengan pengiraan 10 Diamond Royale Voucher untuk 11 putaran dan 1 Diamond Royale Voucher untuk 1 putaran.


AN94 Ruby Bride dan Thompson Scarlet Groom juga dilengkapi dengan penambahan dan pengurangan statistik seperti Gun Skins in Free Fire, dengan perincian berikut.


Menambah AN94 Ruby Bride Stats


Kerosakan (++)

Penembusan baju besi (+)

Muatkan Kelajuan (-)

Thompson Scarlet Groom Stats Ditambah:


Julat (+)

Penembusan baju besi (+)

Majalah (-)

Selain dapat mendapatkan Gun Skins AN94 Ruby Bride dan Thompson Scarlet Groom yang merupakan hadiah utama dalam Weapon Royale, pemain juga berpeluang mendapatkan hadiah lain, sama ada Gun Skins yang kekal atau tahan lama.


Dengan kemunculan Senjata Royale terbaru dengan hadiah utama Gun Skin AN94 Ruby Bride dan Thompson Scarlet Groom, jangan ketinggalan untuk dapat mengumpulkan dua kulit terbaru di Free Fire.

Previous Post Next Post

Contact Form