JBL Tune 115 TWS Menawarkan Ledakan Bass


 JBL mengeluarkan peranti audio terbarunya di pasaran, kali ini fon telinga stereo tanpa wayar (TWS) sejati. Dinamakan JBL Tune 115 TWS menawarkan ledakan bass?

Seperti TWS di pasaran, JBL Tune 115 dibungkus dalam kotak ringkas, berat sarung dan earbud hanya 51.8 gram. Hasilnya, dengan bentuk yang kecil dan ringan, mudah dibawa ke mana sahaja.


JBL mendakwa kes ini dapat membekalkan kuasa selama 15 jam penggunaan. Apabila dihubungkan dengan earbud, JBL Tune 115 dapat digunakan hingga 21 jam.



Menariknya ada lampu LED penunjuk untuk melihat baki daya di dalam peranti. Ini menjadikannya lebih mudah apabila anda mahu mengisi semula.


Mengecas menggunakan port Jenis USB yang terdapat di bahagian belakang casing. Hanya perlu masa kurang dari 2 jam untuk mengisi penuh TWS ini.


JBL Tune 115 TWSJBL Tune 115 TWS Foto: JBL

Untuk kualiti bunyi yang menarik, JBL memasang pemacu 5.8mm dinamik di setiap earbud. Setiap pemandu mempunyai frekuensi 20 - 20,000 Hz dan tahap impedans hingga 14 ohm. Inilah yang menjadikan kualiti bass bass JBL Tune 115 kuat dan mendalam.


Setiap earbud dilengkapi dengan modul Bluetooth 5. JBL menambah ciri Dual Connect yang membolehkan pengguna memakai satu earbud, atau kedua-duanya.


Di permukaan luar kedua earbud, sensor sentuh disediakan untuk bermain, berhenti, maju dan mundur semasa memainkan lagu. Juga boleh digunakan semasa anda ingin menerima atau menutup panggilan telefon, dan mengaktifkan pembantu digital.



Pada masa ini, JBL Tune 115 TWS telah dijual di pasaran. Terdapat empat varian warna yang disediakan, iaitu biru muda, merah, hitam dan putih.


Previous Post Next Post

Contact Form