Mari Ikuti Kehidupan Harian Team Ruby dan Team Sapphire Arena of Valor


 Kehidupan berhala selalu menjadi tumpuan. Tidak hanya ketika mereka tampil di atas panggung, tetapi juga dalam kehidupan sehari-hari, kehidupan pribadi, dan penampilan mereka.

Pada kesempatan ini, Challenger mendapat peluang istimewa untuk melihat kehidupan seharian anggota AOV Idol Trainee, iaitu Team Ruby dan Team Sapphire.


Bagi anda yang mungkin tidak tahu, Team Ruby dan Team Sapphire dipenuhi dengan bakat muda berbakat seperti Liliana, Yena, Krixi, Capheny, Violet, Lauriel, Diao Chan, dan Sinestrea.



Lapan wanita cantik dari Athanor (dunia di Arena of Valor) kini meneruskan kerjaya sebagai berhala dan berlatih dengan bersungguh-sungguh. Tanpa basa-basi lagi, mari kita lihat kehidupan seharian mereka.


Liliana dan Diao Chan

Liliana dan Diao Chan adalah anggota Trainee Idol Team Sapphire. Setiap hari, mereka berdua selalu berlatih sehingga mereka boleh debut sebagai idola di pentas besar.


Liliana terus mengasah kemahiran vokalnya, sementara Diao Chan ingin terus berlatih gerakan tariannya.


Sinestrea dan Yena

Sama seperti Diao Chan, Yena juga terus mengasah kemahiran menarinya di luar kesibukannya sebagai Pelatih Idol. Bersama dengan Yena dalam Team Ruby, Sinestrea sebenarnya menghabiskan waktunya berehat dengan kucing kesayangannya.


Tidur adalah salah satu faktor penting untuk menjaga kecergasan badan dan juga kecantikan wanita.


Krixi dan Violet

Kembali untuk membincangkan Team Sapphire, kita dapat melihat bagaimana kehidupan harian Krixi dan Violet di antara jadual sibuk mereka. Untuk menjadi idola, keindahan dan suara yang baik tidak mencukupi.


Otak yang kurus juga diperlukan untuk dapat bersaing dalam industri hiburan (Showbiz). Violet menghabiskan sebahagian besar waktunya belajar di bilik.


Sementara itu, Krixi cuba meluangkan masa untuk berjalan-jalan di bandar sambil menikmati malam yang indah. Menjadi idola telah lama menjadi impian Krixi.


Sudah tentu dia akan berusaha bersungguh-sungguh untuk dapat membuat debut bersama Team Sapphire.


Capheny dan Lauriel

Capheny dan Lauriel adalah Pelatih Idol yang sangat berbakat dari Team Ruby. Tiba di rumah, Capheny segera memainkan piano kegemarannya.


Wanita yang dilahirkan pada 28 Disember ini mempunyai bakat muzik sejak kecil. Itulah sebabnya dia bergabung sebagai Trainee Idol di Team Ruby.


Bersama dengan agensi Bright Co. Lauriel dikatakan mempunyai karier yang cemerlang dalam industri hiburan. Selain itu, dia juga mempunyai keturunan dari keluarga selebriti.


Dia juga tidak pernah melepaskan peluang untuk tampil di panggung dan menunjukkan bakatnya.


Baiklah, bagi anda yang ingin menyokong Pelatih Idol dari Team Ruby dan Sapphire di atas, Garena AOV juga memilih untuk mencari Idola terbaik sehingga mereka dapat debut sebagai ahli kumpulan idola baru. Jadi, jangan lupa mengundi setiap hari, pencabar!

Previous Post Next Post

Contact Form