Mempelajari peranan dalam Nevertheless, Song Kang bersedia menjalani diet untuk menurunkan berat badan 5 kg

 


Drama baru Song Kang "Nevertheless" pada 19 Jun 2021. Pelakon drama "Nevertheless", seperti Song Kang dan Han So Hee, mengadakan sidang media untuk drama mereka pada 18 Jun 2021.

Sidang media diadakan secara langsung dalam talian untuk mengelakkan penyebaran COVID-19. Pada hari ini, Song Kang, Han So Hee, dan pengarah Kim Ga Ram menghadiri majlis tersebut.


Song Kang mengakui, untuk memperdalam perannya dalam Namun demikian, pelakon berusia 27 tahun itu menjalani diet untuk menurunkan berat badan 5 kg. Tanpa alasan, Song Kang melakukan ini untuk menjadikan wataknya serupa dengan Park Jae Uhn yang dia membintangi drama tersebut.


"Saya banyak memikirkan bagaimana saya harus menggambarkan peranan saya, tetapi saya dapat menggambarkan watak saya dengan baik dengan sering berkomunikasi dengan sutradara," kata Song Kang.


“Pada pandangan pertama, Park Jae-Un mungkin tampak seperti orang yang lembut, tetapi dia juga memiliki getaran yang lebih dingin kepadanya. Untuk menonjolkannya, saya fikir ada baiknya mempunyai ciri tajam, jadi saya kehilangan 5 kg. "


Walaupun begitu, ia adalah drama berdasarkan webtoon dengan tajuk yang sama. Han So Hee akan melakonkan watak bernama Yoo Na Bi, yang merupakan wanita yang tidak percaya cinta kerana pengalaman buruk pada masa lalu.


Sementara itu, Song Kang akan melakonkan watak Park Jae Uhn, yang merupakan seorang yang ramah dan ceria kepada semua orang. Namun, dia tidak berminat untuk menjalin hubungan romantis dengan sesiapa sahaja setelah berjanji untuk tidak berpacaran.


"Ketika saya pertama kali melihat skrip, saya fikir ia adalah drama kuliah, tetapi lebih seperti drama romantik dengan kelainan yang berbeza. Saya suka bagaimana ia menunjukkan kemanisan dan kegembiraan percintaan pada usia itu, "kata Song Kang.


Walaupun begitu, ia akan ditayangkan pada 19 Jun 2021 di stesen televisyen JTBC menggantikan drama Undercover. Drama ini diarahkan oleh Kim Ga Ram.

Previous Post Next Post

Contact Form