Sebelum Song Kang, Pelakon Tampan Ini berganding Dengan Han Soo Hee

 


Pada pertengahan Jun 2021, JTBC kembali menayangkan drama romantis baru. Drama ini berjudul Walau, yang dijadualkan ditayangkan pada 19 Jun 2021. Walaupun begitu, ia semakin dinanti kerana dibintangi oleh dua artis yang sedang meningkat naik. Artisnya ialah Han So Hee dan Song Kang.

Han So Hee mendapat sambutan menarik dari peminat untuk peranan barunya setelah beberapa kali mendapat watak antagonis. Untuk kilas balik kerjaya Han So Hee, berikut adalah barisan pelakon tampan yang pernah berdampingan dengan Han So Hee dalam drama Korea.


Ahn Bo Hyun (Undercover)


Undercover menjadi drama pertemuan Han So Hee dan Ah Bo Hyun. Dalam drama ini So Hee melakonkan Yoon Ji Woo. Dia bertindak sebagai perisik di jabatan polis untuk menyiasat kematian bapanya. Demi balas dendam, dia menemui fakta yang mengejutkan.


Ji Woo sendiri digandingkan dengan Jeon Pil Do, yang diperankan oleh Ahn Bo Hyun di jabatan polis. Sayangnya tidak banyak kisah romantis mengenai keduanya, memandangkan drama ini bukan genre romantis. Malangnya, drama ini masih belum diketahui bila ia akan ditayangkan.


Park Hae Joon (The World of The Married)


Nama Han So Hee tiba-tiba menjadi popular setelah berjaya sebagai Ye Da Kyung dalam drama The World of The Married. Da Kyung adalah wanita muda yang memutuskan untuk menjalin hubungan romantis dengan suami seseorang.


Lelaki yang berdampingan dengan So Hee dalam drama ini adalah Park Hae Joon dengan peranan Lee Tae Oh. Pelakon kacak ini mempunyai perbezaan usia yang cukup besar dengan So Hee. Tetapi kimia mereka kelihatan tepat, walaupun dibumbui dengan drama makjang yang menguras emosi.


Ahn Hyo Seop (Abyss)


Abyss adalah drama yang cukup popular kerana ia adalah kemunculan semula Park Bo Young. Dalam drama ini, So Hee juga mendapat peranan pendukung bernama Jang Hee Jin. Wanita cantik itu dikatakan sebagai tunangan Cha Min, seorang lelaki kaya tetapi tidak menarik. Hee Jin sendiri sebenarnya menaruh hati pada Cha Min, yang diperankan oleh Ahn Hyeo Seop.


DO EXO (100 Days My Prince)


Dalam drama 100 Days My Prince, Han So Hee melakonkan watak Kim So Hye. Dia adalah puteri mahkota miskin yang membenarkan setiap cara untuk mendapatkan hati putera. Malangnya, putera itu masih tergelak mencari dan menunggu cinta pertamanya. Putera dalam drama ini adalah DO EXO.


Jang Seung Jo (Money Flower)


Money Flower yang ditayangkan pada tahun 2017 adalah drama kedua dari Han Soo Hee. Dalam drama itu So Hee hanya mempunyai pelakon pendukung bernama Yoon Seo Won. Seo Won adalah kekasih gelap CEO masa depan bernama Jang Boo Cheon. Calon CEO ini dimainkan oleh pelakon kacak Jang Seung Jo. Kedua-duanya kelihatan harmoni walaupun jalan ceritanya cukup untuk membuat penonton beremosi.


Dalam drama tersebut, Han So Hee mendapat watak sebagai wanita yang tidak mempercayai cinta tetapi ingin berkencan. Dia bertemu dengan Song Kang, seorang lelaki yang tidak mahu berkencan tetapi ingin berkencan. Sudah tentu, Ladies ingin tahu mengenai kisah cinta Song Kang dan Han So Hee, bukan?

Previous Post Next Post

Contact Form