InnerSloth sebagai pembangun yang bertanggungjawab untuk penciptaan permainan dalam talian Among Us, nampaknya memilih nama studio melalui Internet. Ini dilakukan setelah mereka terperangkap dalam keputusan nama studio permainan.
Ini disampaikan oleh Pengasas Bersama InnerSloth Marcus Bromander kepada Justin Woodward pada sesi dalam talian E3 2021. Dia mendedahkan bahawa ketika pasukan pertama kali dibentuk, mereka tidak dapat memikirkan nama dan akhirnya terjebak dengannya.
Akhirnya, nama InnerSloth menjadi pilihan terakhir yang mereka gunakan. Menariknya, mereka mendapat nama itu melalui penjana kata rawak dalam talian di Internet.
Bromander menjelaskan proses yang dilakukannya hanya dengan mengklik penjana kata, sehingga nama InnerSloth keluar. Dia juga menambah bahawa nama yang dia dapat sangat sesuai dengan gambar pasukan.
"Nama ini memiliki arti sebagai motivasi untuk membuat sesuatu, tetapi dengan keperibadian yang agak malas," kata Bromander.
Di antara Kami sendiri menjadi popular pada tahun 2020, sejak wabak virus COVID-19 melanda. Apabila interaksi di luar rumah di luar rumah ditangguhkan, orang memilih alternatif lain untuk berhubung dengan orang di luar.
Permainan Antara Kami adalah salah satu pilihan yang mereka gunakan sebagai hiburan di rumah dan bersosial dengan saudara-mara dalam talian. Ia menawarkan mekanik permainan sederhana, menjadikannya sangat disukai oleh banyak pemain di seluruh dunia.
Populariti yang luar biasa yang diperolehi di antara Kami juga memberi kesan positif kepada InnerSloth. Daripada membuat sekuel permainan ini, mereka memutuskan untuk meningkatkan Di antara Kami dengan memberikan kemas kini secara berkala.
Bermula dengan hanya tiga pekerja, kini mereka harus menambah lebih ramai pekerja. Setakat ini, lapan pekerja telah ditambahkan pada tahun lalu.
Sedikit maklumat, Among Us akan menyambut ulang tahun ketiganya pada 15 Jun. Akan ada hadiah menarik dari pemaju dalam bentuk kemas kini terkini. Salah satunya ialah 15 pemain boleh bermain sekaligus dalam satu peta.