Setelah Beberapa Bulan, Baek Sung Hyun Mengumumkan Kelahiran Anak Pertama

 


Baru-baru ini, ada berita bahawa pelakon Korea Selatan, Baek Sung Hyun, telah dikurniakan keturunan. Seperti diketahui, dia berkahwin pada April tahun lalu setelah menjalin hubungan selama 4 tahun.

"Baek Sung Hyun menjadi ayah pada akhir Oktober tahun lalu. Saya mendengar dia bayi perempuan yang kelihatan seperti orang tuanya dan berkembang dengan baik, "kata sumber yang dekat dengan pelakon itu kepada Newsen pada hari Rabu (16/6).


Agensi Baek Sung Hyun Sidus HQ juga mengesahkan hal yang sama dengan News1, "Anak perempuan Baek Sung Hyun dilahirkan pada Oktober lalu."


Pada hari yang sama ketika berita itu beredar, Baek Sung Hyun secara peribadi mengesahkan berita kelahiran anaknya melalui catatan yang dibuatnya di Instagram.


"Helo, semua. Sudah lama kita tidak bertemu. Secara peribadi, kerana saya mempunyai hari yang sibuk, saya fikir saya harus memuat naik atau mempostingnya, tetapi sekarang saya memuat naiknya, "kata Baek Sung Hyun dalam kalimat pembuka dalam kapsyen foto yang dimuat naik.


Baek Sung Hyun mengesahkan bahawa anaknya dilahirkan pada Oktober tahun lalu, "Pada 31 Oktober tahun lalu, saya mendapat seorang anak perempuan yang cantik yang tidak akan terluka walaupun saya meletakkannya di mata saya."


Anak perempuannya dilahirkan sebelum waktunya, yang membuatkan dia dan isterinya merasa tidak selesa. "Di tengah-tengah atmosfera yang teruk akibat COVID-19, nampaknya anak-anak kita ingin tahu tentang dunia. Dia pergi lebih dari sebulan lebih awal dari tarikh yang diharapkan (awal Disember) dan membuat ibu dan ayahnya gugup.


Pada awal kelahirannya, anak perempuan Baek Sung Hyun harus menjalani rawatan intensif di NICU (Unit Rawatan Rapi Neonatal) kerana dia dilahirkan sebelum waktunya. Anak perempuannya dilahirkan dengan berat kecil, iaitu 2.5 kg. Walaupun begitu, dia sekarang gembira kerana anak perempuannya telah membesar dalam keadaan sihat.


Kapsyen foto yang dimuatnya ditutup dengan maklumat yang berkaitan dengan penyiaran drama 'Suara 4' yang dibintanginya. Drama ini akan ditayangkan pada hari Jumaat ini di tvN.


"Saya mempunyai banyak kekurangan, tetapi saya akan melakukan yang terbaik untuk menunjukkan lakonan yang baik, Voice 4 dan Shim Dae-shik," dia menyimpulkan.

Previous Post Next Post

Contact Form