Super Mewah, Super Junior Leeteuk Membeli Bangunan dengan harga 6,07 miliar Won


 Pemimpin Super Junior, Leeteuk, baru-baru ini dilaporkan baru saja membeli sebuah bangunan dengan harga yang cukup hebat. Leeteuk membeli sebuah bangunan sudut dekat Garosugil di Sinsadong, Seoul dengan harga 6,07 miliar Won .

Menurut laporan, kontrak pembelian ditandatangani pada September 2020. Penyanyi berusia 37 tahun itu melakukan transaksi pembayaran pada Mei 2021. Bangunan mewah yang dibeli oleh Leeteuk nampaknya merupakan bangunan 3 tingkat dengan tingkat bawah. Menurut sumber, kawasan bangunan yang dibeli oleh Leeteuk mempunyai nilai pertumbuhan yang cukup baik kerana berada di kawasan yang strategik. Tidak hairanlah bangunan yang dibeli oleh pemimpin Super Junior itu cukup dalam. Ini kerana kawasan tersebut mempunyai nilai pelaburan yang tinggi.


"Ini adalah tempat di mana pertumbuhan dilihat dengan harga tanah naik 10% setelah pembelian. Ini adalah bangunan kediaman, tetapi diubah menjadi kemudahan perumahan di sekitarnya. Terdapat banyak faktor yang menguntungkan, seperti Jalur Kuil Wirye dan penyambungan Shinbundang Line (Stesen Sinsa) di kawasan di mana transaksi pembelian aktif, "kata sumber yang dipetik dari allkpop.


Sementara itu, Leeteuk sendiri tinggal di sebuah kompleks kediaman mewah di Seongsudong dengan nilai anggaran 43.3 bilion. Seperti yang diketahui, selain aktif sebagai ketua kumpulan lelaki Super Junior, Leeteuk juga aktif sebagai tuan rumah dalam pelbagai program, seperti I Can Hear Your Voice.


Menjadi pemimpin kumpulan legenda Korea Selatan tidak menghalang Leeteuk daripada bekerja. Meraikan ulang tahun ke-15 Super Junior tahun lalu, Leeteuk berharap masih banyak yang perlu dicapai.


"Jika kami terus berjalan selama 16 tahun, seperti yang telah kami lakukan selama 16 tahun terakhir, saya percaya kami akan membuat sesuatu yang unik untuk Super Junior," kata Leeteuk.


Super Junior sendiri baru sahaja membuat kemunculan semula dengan mengeluarkan album studio ke-10 mereka yang berjudul "The Renaissance" dengan lagu utama berjudul "House Party".


"Saya harap para anggota dan saya dapat tampil di pentas sebagai Super Junior selama bertahun-tahun yang akan datang dan terus mengagumkan peminat kami," kata Leeteuk.

Previous Post Next Post

Contact Form