Tugasan Fizik Elon Musk Viral Semasa Kuliah, Membuat Anda Pusing!

 


Elon Musk sering dibandingkan dengan jurutera terbaik di dunia. Baru-baru ini, netizen viral membocorkan kerja rumah fizik bos SpaceX dan Tesla semasa belajar.

Lelaki dengan akaun @PPathole menulis tentang humor Elon Musk yang menulis 'Hei, ia berfungsi!' atas tugasnya sendiri.


"Beberapa PR @elonmusk dari zamannya di UPenn." Hei, berjaya! ", Tulisnya sambil memuat naik foto formula Elon Musk yang penuh dengan tugasan.





Tweet ini malah dijawab oleh Elon Musk sebentar. "Mengeluarkan momen inersia dari prinsip pertama," jawabnya.


Netizen juga berbondong-bondong membalas tweet @PPathole dan @elonmusk.


"Saya masih tidak faham apa yang saya lihat," kata @ Ta * hiWa9841 ** 3 *


"Semoga kita melihat rekod lain," kata @ ph_d ** e.


"Ini adalah ujian statik saya dhdjsshsj," saya @ genc ** m ** ks.


Tugasan fizik Elon Musk sebenarnya telah dikongsi oleh mereka yang mempunyai nilai. Pada tahun 2020, Musk hanya berkongsi cerita bahawa profesornya masih menjalankan tugasnya.


"Baru mendapat tahu bahawa profesor fizik saya dari Penn adalah ketua Fermilab & masih mempunyai beberapa kerja rumah lama saya," ingat Musk sambil mengenakan emoji tersenyum.


Beberapa netizen kemudian memintanya untuk menunjukkan foto tugasnya yang ditolak Musk, dengan mengatakan bahawa ia "sangat memalukan". Namun, kerana banyak yang mendesaknya, dia juga berkongsi tugas.


"Ya, dia mengirimkannya kepada saya melalui rakan profesor fizik kami di Caltech / CERN. Perkara yang sangat asas," kata Musk dalam kapsyen foto yang dia kongsi.

Previous Post Next Post

Contact Form